Головна


Designed by:
web hosting

Головна
Божественне установлення права PDF Друк e-mail
Написав Протоієрей Сергій Микуланинець   
Вівторок, 25 жовтня 2011, 08:22
Як і будь-яке інше людське суспільство, Церква регулюється у своєму внутрішньому і зовнішньому житті законами. Хоча багато хто може говорити, що ми тепер не під законом, але під благодаттю, і нам повернений загублений нами безцінний дар свободи; але ми також пам'ятаємо слова апостола Павла, звернені до всіх християн, про те, до свободи покликані ви, брати, але дивіться, щоб ця свобода не була вам приводом для догоджання вашій плоті (Гал. 5:13).
 
Свято-Миколаївська церква на Оскольдовій могилі: від давнини до сьогодення PDF Друк e-mail
Написав Шумило Сергій Вікторович   
Вівторок, 25 жовтня 2011, 07:42
Обер-прокурор Святійшого Синоду РПЦ та церковний історик проф. А.Карташев у «Нарисах з історії Руської Церкви» зазначав, що Свято-Миколаївська церква на Оскольдовій могилі була поставлена для «шанобливої пам'яті про Оскольда як християнина»1.
 
Стовпництво як вид християнського аскетизму PDF Друк e-mail
Написав Савчук Олександр Вікторович   
Понеділок, 24 жовтня 2011, 12:05
Уся християнська моральність і аскетизм спрямовані до однієї єдиної мети – набуття божественної любові. Однак, щоб досягнути цього благодатного дару, необхідно багато потрудитися й очистити свою душу від гріховної скверни. Тисячі святих угодників Божих ішли до цієї мети, віддаляючись від мирської суєти в пустелі і монастирі, віддаючись там суворим подвигам. Цих святих Церква шанує як „преподобних", тобто таких, що досягли Богоподібності найвищого ступеня. Одним із яскравих прикладів аскетизму в древній Церкві є подвиг стовпництва [9].
 
Десятинна Церква – перша пам'ятка церковної архітектури Київської Русі PDF Друк e-mail
Написав redaktor   
Понеділок, 24 жовтня 2011, 11:45
Розглядаючи питання про формування державної єдності земель Київської Русі, видається, у свою чергу, необхідним розглянути першу пам'ятку цього архітектурного жанру – столичної Десятинної церкви. У 996 р. «Владимир, видев церкву свершену, вшед в ню и помолися Богу» [27, с. 124]. Цей рік визнають роком закінчення будівництва Десятинної церкви в Києві – як першого кам'яного християнського храму на Русі. Десятинна церква являла собою значну споруду, оточену князівськими палацами. Вона була символом величі столиці Давньоруської держави і була головною святинею великокнязівського центру. На жаль, досі невідомо, на честь якого свята Богородиці вона освячена, але дослідники схиляються до думки, висловленої М.А. Ільїним у сер. ХХ ст., що «на честь Успіння Пресвятої Богородиці» [14, с. 268].
 
Поняття Церкви у творах Феофана Затворника PDF Друк e-mail
Написав Ігумен Августин   
Понеділок, 24 жовтня 2011, 11:37

Визначення Церкви, яке подає Феофан у своїх творах, не є талоном у строгому сенсі цього слова, проте добре виражає головну ідею його розуміння Церкви. А саме — Феофан називає Церкву "скарбницею благодатей, а ще середовищем спасенних і тих, хто спасається" [4, с. 427]. Говорячи у своїх листах про Церкву, він або наводить обидва поняття вищезгаданого визначення, або користується одним із них.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 36